Αντιπαράθεση Χαραλαμπόπουλου-Σταμάτη με έναυσμα τον Ζαραλίκο

2021-12-19

Γράφει για το PhyloSofia ΟΝ η Σοφία Σιμέλα Θωίδη, φοιτήτρια Κλασσικής Φιλολογίας στο ΕΚΠΑ...

@Σοφία Σιμέλα Θωίδη

Έχει γίνει πλέον γνωστό σε όλους μας το λεγόμενο «περιστατικό» ανάμεσα σε δυο γνωστές προσωπικότητες, που πολλοί από εμάς γνωρίσαμε μέσα από τα πίξελ της τηλεόρασης. Πρόκειται για τον γνωστό και καταξιωμένο ηθοποιό, Βασίλη Χαραλαμπόπουλο, και την παρουσιάστρια σε πρωινές εκπομπές, Σάσα Σταμάτη. Τι ακριβώς όμως συνέβη και έχει ξεκινήσει η οχλαγωγία ανάμεσα στα στόματα των αναγνωστών του διαδικτύου και των τηλεθεατών;

Όλα ξεκίνησαν μερικές μέρες πριν, όταν το κάτωθι γεγονός, έφτασε στα μάτια των απλών πολιτών μέσω των δελτίων ειδήσεων ανεξαιρέτους καναλιού. Αναλυτικότερα, σε μια παράσταση του Χριστόφορου Ζαραλίκου, που ανήκε στο χώρο των λεγόμενων παραστάσεων «Stand up comedy», ο γνωστός κωμικός αναγκάστηκε να σταματήσει τη ροή της παράστασης του, όταν η Σάσα Σταμάτη, η οποία παρακολουθούσε την παράσταση, με φωνές και με μια γενικότερη επιθετική στάση, ανέβηκε στη σκηνή και ζήτησε με έναν τρόπο «άγαρμπο» θα λέγαμε, να σταματήσει η παράσταση.

Ανεβαίνοντας, λοιπόν, στην σκηνή μαζί με τη συνοδεία μερικών ανδρών, που κάθε άλλο από παρέα της δεν φαίνονταν, απαίτησε τη διακοπή της παράστασης επειδή θεώρησε πως μέσω της κωμικής παράστασης του, ο Χριστόφορος Ζαραλίκος, έκανε λόγο για τον στενό της φίλο, κυρίου Μαρινάκη, και έθιγε την προσωπικότητα του. Αυτή όμως δεν είναι τίποτε άλλο από την σκοπιά μιας γυναίκας που παραβίασε τις αρχές της Δημοκρατίας στην Ελλάδα του 2021.

Ο Χριστόφορος Χαραλίκος είναι γνωστός για τις αριστερές του πολιτικές πεποιθήσεις και ακόμα γνωστότερος για τη συμμετοχή του κάθε χρόνο στα Φεστιβάλ του ΚΝΕ Οδηγητή. Ο ίδιος έχει μιλήσει ανοιχτά για τις πολιτικές απόψεις του και έχει κάνει ξεκάθαρο πως συμφωνεί και ακολουθεί τον Κομμουνισμό. Για το λόγο αυτό, οι απόψεις του και οι κωμικές του παραστάσεις, μέσα από τα κείμενα του θίγουν τις κοινωνικές ανισότητες, το κεφάλαιο, τον καπιταλισμό και μιλούν ανοιχτά για την αδικία των πλουσίων και την ανέχεια των φτωχών. Ήταν επομένως, λογικό επόμενο κάποια στιγμή να αναφερθεί και σε ορισμένα γνωστά πρόσωπα, των οποίων η εξουσία και οι θέσεις τους σε διάφορα πόστα έχουν επιφέρει οικονομική άνεση που φτάνει την κλίμακα του πλούτου. Ο Χριστόφορος Ζαραλίκος δεν έθιξε τίποτα παραπάνω, όπως φαίνεται από τα τεκταινόμενα, πέρα από τα όσα είναι ήδη γνωστά για τον κύριο Μαρινάκη, τις απάτες του, τα χρήματα και τη δόξα του, αλλά και τα όσα ακούγονται ανάμεσα στα στόματα των απλών κοινών ανθρώπων.

Γίνεται λοιπόν κατανοητό πως η κυρία Σταμάτη όχι απλά δεν είχε κανέναν λόγο να αντιδράσει στην παράσταση του κυρίου Ζαραλίκου, αλλά επίσης έθιξε σοβαρά τις ελευθερίες της Δημοκρατίας και ιδίως την ελευθερία του λόγου. Η διακωμώδηση των κοινωνικών γεγονότων και των γνωστών προσώπων, πόσο μάλλον εκείνων που έχουν μπλεχτεί σε οικονομικά σκάνδαλα, θα ήταν ουσιώδες να συμβαίνει προκειμένου ο κόσμος να γνωρίζει και να μπορεί να κρίνει και να οξύνει την ίδια του τη σκέψη. Η Δημοκρατία έθεσε βαθιά τα πόδια της στην κοιλιά της σάτιρας και πάτησε γερά σε αυτήν. Η σάτιρα δεν έχει όρια πέρα από εκείνα που θίγουν την προσωπικότητα του αναφερόμενου προσώπου. Με άλλα λόγια, η κυρία Σταμάτη ανεβαίνοντας με βίαιο και επιθετικό τρόπο μαζί με τους λεγόμενους «μπράβους» της στη σκηνή διέκοψε όχι απλά μια παράσταση, αλλά τη ροή της ίδια της Δημοκρατίας.

Ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος, υπέρμαχος της Δημοκρατίας και ακόλουθος της σάτιρας και της δικαιοσύνης, σε μια παράσταση -που ακολούθησε του προαναφερθέντος γεγονότος-και στην οποία πρωταγωνιστούσε, πήρε μια απόφαση, βαθιά ριζωμένη στην Δημοκρατία και την Ελευθερία. Ζήτησε λοιπόν, είτε να φύγει η κυρία Σταμάτη από το κοινό της παράστασης, στην οποία είχε καλεστεί - από πρόσωπα που δεν γνωρίζουμε- είτε να ξεκινήσει η παράσταση, χωρίς όμως να παίξει ο ίδιος στο δρώμενο. Εν συνεχεία, η ταξιθέτρια ζήτησε από την κυρία Σταμάτη να συναντήσει τον διευθυντή του θεάτρου, ο οποίος και της ανακοίνωσε τα τις νέας αποφάσεως. Μετά από αυτό, η ίδια αποχώρησε από την παράσταση και το έργο ανέβηκε κανονικά με την συμμετοχή του κυρίου Χαραλαμπόπουλου.

Κάποιοι αν και συμφωνούν με τις απόψεις του κυρίου Χαραλαμπόπουλου, ο οποίος στέκεται στο πλάι του κωμικού κυρίου Ζαραλίκου, διαφωνούν με τη στάση του. Θεωρούν πως δεν θα έπρεπε να προσκληθεί η κυρία Σταμάτη και πιστεύουν πως η στάση αυτή ήταν το λιγότερη «αγενής». Μα εδώ τίθεται το ερώτημα: Αφού ο κύριος Χαραλαμπόπουλος δεν ήταν αυτός που κάλεσε την κυρία Σταμάτη, γιατί να θεωρηθεί αγενής η στάση του;

Θα ήθελα να κλείσω αυτό το άρθρο προσθέτοντας τη δική μου προσωπική άποψη. Παρακολουθώντας τις πράξεις της κυρίας Σταμάτη, θεωρώ πως η Δημοκρατία πληγώνεται στην καρδιά όταν κάποιος επιβάλλει σε κάποιον άλλο να «σωπάσει» τις προσωπικές του απόψεις. Το θεμέλιο των θεμελίων της Δημοκρατίας είναι η ελευθερία του λόγου και καμιά κυρία Σταμάτη δεν μπορεί να κόψει τα δεσμά του πολιτεύματος μας. Πιστεύω ακράδαντα πως ο κύριος Ζαραλίκος κρατώντας την ψυχραιμία του και αντιμετωπίζοντας με σύνεση και ηρεμία την έξαλλη κυρία Σταμάτη, τίμησε τις αρχές του κράτους και τις κοινωνίας μας. Με τη σειρά του ο κύριος Χαραλαμπόπουλος, ο οποίος και διαμαρτυρήθηκε με τον δικό του τρόπο, έκανε καθαρό και στον πιο απλό πολίτη πως πρέπει να προσέχει τα κεκτημένα των προγόνων του, τη Δημοκρατία.

@Κοινωνικά Ζητήματα

2021 Ανερχόμενος Καλλιτεχνικός Σύλλογος | Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.
Υλοποιήθηκε από τη Webnode Cookies
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε